BOC Academie

BOC Academie

BOC Academie

Waarom BOC Academie? Wat doen wij anders dan anderen?

  • Al onze trainers zijn zeer ervaren en staan dicht bij de praktijk
  • Wij werken alleen met kleine groepen deelnemers
  • Wij bieden voornamelijk eendaagse trainingen
  • Wij bieden een goede training voor een redelijke prijs
  • Wij hanteren een standaard all-in prijs voor alle trainingen
  • Onze training locatie ligt aan de rand van de bosrijke Veluwe
  • In 8 minuten loopt u van het Intercity station naar de training locatie
  • Ook voor uw auto is voldoende gratis parkeergelegenheid

De BOC-Academie

  • Biedt de beste praktijkgerichte trainingen en cursussen aan, die nauw aansluiten bij de marktontwikkeling en leerbehoefte van bedrijven en haar medewerkers.
  • Richt zich op het midden- en kleinbedrijf in het midden van Nederland en onderscheidt zich van traditionele aanbieders door de verbinding met onze kennisprofessionals.
  • Kan door haar compacte omvang snel inspelen op de continue veranderende marktbehoefte
  • Biedt ook maatwerk- en in-company trainingen en cursussen die samen met de klant ontwikkeld worden
  • Koppelt trainingen of cursussen aan een theoretisch raamwerk en de meest actuele ontwikkelingen uit de praktijk
  • Is verbonden aan de BOC-Kennisgroep

De BOC-Kennisgroep

De BOC-Kennisgroep is sinds 2017 actief in midden Nederland als verbindende schakel tussen adviseurs & trainers en vormt daarmee een complementair netwerk. Wij leren, delen kennis, sparren en helpen elkaar bij het vinden van passende opdrachten, maar vormen ook een sociaal netwerk. Wij zijn allemaal Academisch/HBO geschoold en hebben ieder jarenlange ervaring in de praktijk. Werken vanuit je hart en aandacht hebben voor de mens achter de medewerker zijn voor ons kernwaarden!

Het BOC-Kompas

Wij maken gebruik van het BOC-Kompas om beter inzicht te krijgen in organisaties. Het BOC-Kompas helpt om richting te geven bij verandering en maakt het mogelijk om focus aan te brengen bij het begeleiden van organisaties

In de kern van het BOC-Kompas bevindt zich de Klant/Client. Die bepaalt de richting van de organisatie en staat centraal.

Daaromheen bevinden zich 4 kwadranten die de kern van de organisatie weergeven.

  • Mensen
  • Management & Organisatie
  • Processen
  • Technologie

In de schil zijn vervolgens 8 aspecten weergegeven die om de kernkwadranten kunnen draaien.

In de basis is er een koppeling  van 2 aspecten aan elk kwadrant, maar de schil kan draaien afhankelijk van de problematiek bij een organisatie.

  • Vaardigheden
  • Cultuur
  • Governance
  • Leiderschap
  • Doelgerichtheid
  • Efficiency
  • Informatie
  • Architectuur

We onderscheiden 6 omgevingsfactoren die invloed kunnen hebben op de organisatie.

  • Politiek-juridische aspecten
  • Ecologische foodprint
  • Economische ontwikkelingen
  • Technologische veranderingen
  • Demografische factoren
  • Sociaal-culturele invloed
BOC-Kompas 2020 (c)

Het laatste nieuws